dimarts, 29 de juny del 2010

ES UN UKELELE ??

Aixó no serà mai un blog polític, ni falta que fa. Però, avui me n'adono que de tant en tant un ha de pronunciar-se. Hi ha uns quants senyors que formen una cosa anomenada Tribunal Constitucional que, pasant-se pel forro el que els senyors que els catalans hem escollit per que ens governin ( ben diferents per cert de certs monarques posats a dit per dictadors ), han decidit que es la millor manera per que poguem conviure amb altres comunitats, sense tenir la desagradable sensació de que se't pixin a la cara i et diguin que plou... segueixo, aquests senyors ens han dit que nanai, que força d'aquestes cosetes tan poc raonades ( defensar la nostra llengua pròpia, administrar els diners que tant ens costen de guanyar, poder decidir quina es la societat que volem deixar els nostres fills...) ens les podem anar menjant amb papes, que aquí es fa el que diguin a Madrid, i prou. No ens volen per res, però no ens deixen anar. Aquesta manifestació que es convocarà, doncs no sé, poder sigui una pataleta, i segurament corri estopa de la bona, però m'ho estic plantejant. No vull que m'acabin dient, des de Madrid, fins i tot qué es el que m'ha d'emocionar i qué no.
I ho diu un content pel triomf de "La Roja". Es clar, m'ha fet guanyar una porra...

I com les coses han de tornar al seu punt, i vaig dir, i ho faré, que anava a parlar d'altres coses més quotidianes, més properes... el tema del dia ha de parlar la meva llengua materna, idioma maltractat, ridiculitzat, els Manel versionejant els Pulp : "Gent normal". I em sembla que el que sona es una mandolina, o es un ukelele ??



www.youtube.com/watch?v=OppX5KZCPOQ

4 comentaris:

  1. has pensat quants catalans i catalanes van dir "si" a l´estatut??? t´has informat del % de participació??? potser la "majoria" que dius , no es tanta "majoria"... tinc la sensació que l´estatut ha estat tema d´interes en primer lloc pels politics catalans, perque pel que fa als catalans, la majoria estaven a la platja prenen el sol... no serà que estem desencantats i potser la prioritat per tots els catalans son altres tipus de coses??
    signat : la del segon pis (jiji)

    ResponElimina
  2. Bé, si dius que no hi haurà molt de política per aquí, llavors segueixo llegint ..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaya! esta no estaba en castellano.... bueno, Villa, excelente pronunciación.

      Elimina
  3. Ostras: 3 comentarios y un enlace. El 29 de junio de 2010 empezó la fiesta.

    ResponElimina

Segueix a @francescbon